CONTACTGEGEVENS

Personeelsfunctionaris

Alfons Meijer

Bij afwezigheid van Alfons kunt u vragen naar de afdeling P&O

+31 (0)527-635635
[email protected]

Bekijk alle vacatures >

Deze vacature is ingevuld en niet meer actief. We verwijzen je graag door naar onze andere vacatures.
Bekijk hier al onze actuele vacatures >

Facilitair Coördinator

Een sterke functie met veel variatie en beweging in onder andere gebouw- en.
wagenparkbeheer!

Emmeloord |Fulltime

Dagelijks houd jij de organisatie draaiende door je in te zetten voor alle werkzaamheden op facilitair gebied. Binnen deze functie houd jij het beheer in handen van al onze vestigingen in Nederland. Ben jij sterk in het bewaren van rust en overzicht en kun jij meerdere ballen gelijktijdig in de lucht houden? Dan zijn wij op zoek naar jou!

DIT GA JE DOEN

Jij bent toe aan een volgende stap in je carrière. Jij bent op onze hoofdvestiging in Emmeloord verantwoordelijk voor alle facilitaire werkzaamheden binnen onze organisatie. Je ondersteunt de directie in het beheer van onze panden. Je draagt zorg voor alle onderhouds- en servicecontracten die hiermee verbonden zijn en coördineert daarin ook de werkzaamheden die zijn uitbesteed aan derden. Hiernaast ben je wagenparkbeheerder en zorg je voor het onderhoud hiervan. Dit betreft alle transportmiddelen, van auto’s tot vrachtwagens en heftrucks.

Je bent organisatorisch sterk en werkt gestructureerd en overzichtelijk. Je faciliteert gevraagd en ongevraagd je collega’s door een open en behulpzame houding aan te nemen. Je bent bereid om af en toe op pad te zijn, kleine technische klusjes uit te voeren en je streeft naar het correct afronden van je werkzaamheden. Verder wordt van jou een integere houding verwacht die past op afdeling Personeel & Organisatie (P&O).s.

Kortom: een faciliterend coördinator met karakter en oog voor zijn/haar omgeving!

WIJ VRAGEN

• Een afgeronde MBO opleiding in de richting van facilitaire dienstverlening. 
• Je hebt technisch inzicht en je bent toe aan een volgende stap in je carrière 
•Je kenmerkt je met een positieve en dienstverlenende houding.
• Je bent communicatief- en onderhandelingsvaardig 
• Je stelt makkelijk de juiste prioriteiten en bent ordelijk ingesteld 
• Je woont op maximaal een half uur rijden van onze vestiging in Emmeloord

DIT KRIJG JE VAN ONS

• Een marktconform salaris en een pensioenregeling
• Standaard 24 vakantiedagen, uit te breiden naar maximaal 36 dagen
• Uitgebreide opleidingsmogelijkheden, zowel interne als externe opleidingen
• Uitzicht op een vast dienstverband
•  De lekkerste koffie! Wij zijn niet voor niets dé leverancier voor de horeca

Welkom bij Hakvoort Professional

Wij heten je van harte welkom in ons informele, open en groeiende familiebedrijf Hakvoort Professional. Ons team is betrokken en steekt de handen uit de mouwen om met de nodige passie en aandacht samen te werken aan de beste horeca- en grootkeukens van Nederland en ver daarbuiten. Dat doen we als marktleider al meer dan ruim 50 jaar. No-nonsense, zo omschrijven we onze organisatie het liefst!

Nieuwsgierig geworden? Neem een kijkje in onze keuken:

https://www.youtube.com/watch?v=RMBB-6LVjVE

Blijven ontwikkelen

Jouw ontwikkeling staat bij ons niet stil. Wij bieden je de mogelijkheid om zowel interne als externe opleidingen te volgen. Hiermee kun jij je de kennis die je nodig hebt voor het uitoefenen van jouw functie eigen maken. Heb je op dit moment een studieovereenkomst bij jouw huidige werkgever? Die nemen wij graag over

Salaris en arbeidsvoorwaarden

Jouw salaris is marktconform en zal afhankelijk zijn van jouw ervaring en kwaliteit. Iedere 21ste van de maand (of eerder indien dit in het weekend valt), ontvang je jouw salaris. Daarnaast hebben wij een pensioenregeling en krijg je standaard 24 vakantiedagen. Bovendien kun je extra vakantiedagen opbouwen met onze atv regeling. Maak je overuren? Die kun je laten uitbetalen of opsparen voor vakantiedagen. Het aantal vakantiedagen is uit te breiden naar maximaal 36 dagen.

Laat van je horen!

Wil je meer informatie of heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met onze afdeling P&O via telefoonnummer +31(0)527 635 635. Mailen kan naar [email protected]

Is solliciteren nog een stap te ver? Kom gerust eens een kopje koffie drinken en een kijkje in onze keuken nemen. Wij vertellen je graag meer over onze organisatie. Een afspraak maken is niet nodig. Iedere werkdag kun je bij ons binnen komen lopen en vragen naar de afdeling P&O. Wil je de sfeer écht kunnen proeven? Ga dan eens mee op pad met een van onze collega’s.

SOLLICITEER NU

Nieuwsgierig geworden naar onze Hakvoort familie? Dan maken wij graag kennis met jou! Verras ons met jouw motivatie en CV. Je kunt onderstaand formulier gebruiken om te solliciteren of mail jouw sollicitatie naar [email protected]

Upload hier je CV (max. 1 MB in Word of PDF)

Bladeren

Upload hier je motivatiebrief (max. 1 MB in Word of PDF)

Bladeren

VERVOLGSTAPPEN

Wat gebeurt er na je sollicitatie?



1. Zodra wij jouw sollicitatie ontvangen hebben, sturen wij jou een ontvangstbevestiging. Wij nemen jouw CV in behandeling en nemen contact met je op als we aanvullende vragen hebben.



2. Hebben wij passende mogelijkheden voor jou binnen onze organisatie? Dan nodigen wij jou uit voor een kennismakingsgesprek en geven wij je graag een rondleiding in één van onze vestigingen.



3. Na onze kennismaking vindt er een selectie plaats en word je eventueel uitgenodigd voor een tweede gesprek waarin we dieper ingaan op de functie en jouw invulling daarvan.



4. Hebben we beiden een positieve indruk? Dan doen we jou graag een voorstel! Wil je ook onderdeel worden van dit familiebedrijf? Reageer dan direct via [email protected].