Onderhoudsabonnementen

De service- en onderhoudsabonnementen van Hakvoort Professional

Regelmatig onderhoud voorkomt de meeste storingen, zorgt voor betere prestaties van uw apparatuur en een efficiënter energieverbruik.

Om het hele jaar verzekerd te zijn van probleemloos functionerende apparatuur, biedt Hakvoort Professional u een aantal uitgebreide onderhoudsabonnementen aan. Deze kunt u op verschillende manieren invullen; afgestemd op uw behoeften en naadloos aansluitend op uw bedrijfsvoering. Voor bijvoorbeeld grootkeukenapparatuur, kleine machines, koel- en vriesinstallaties en koffiezetapparatuur. Eén of juist meer onderhoudsbeurten per jaar. U kiest het abonnement dat het beste past bij de gebruiksintensiteit van uw apparatuur. Dankzij een vast bedrag per jaar, zijn de kosten voor het contract van tevoren te overzien.

Basis
• 1 of meerdere keren per jaar preventief onderhoud inclusief voorrijkosten en arbeidsloon
• 10% korting op materiaal tijdens onderhoud en tussentijdse storingen*

Met het Hakvoort Professional basisabonnement wordt één of meerdere keren per jaar uw apparatuur volledig
nagekeken volgens een checklist. Tijdens dit onderhoud worden alle geconstateerde gebreken verholpen en eventuele slijtagegevoelige onderdelen preventief vervangen. De apparatuur wordt bijvoorbeeld ontkalkt en weer afgesteld om het optimale rendement te behalen. Hierdoor blijft uw apparatuur in optimale conditie.
Met het uitvoeren van onderhoud verlengt u de levensduur van uw apparatuur en zorgt u dat de bedrijfszekerheid niet in gevaar komt. Ook geniet u een kortingspercentage van 10% op de verbruikte materialen.

Service Plus
• 1 of meerdere keren per jaar preventief onderhoud inclusief voorrijkosten en arbeidsloon
• Inclusief voorrijden bij tussentijdse storingen*
• Inclusief arbeidsloon bij tussentijdse storingen*
• 10% korting op materiaal tijdens onderhoud en tussentijdse storingen*

Wilt u dat de apparatuur voortdurend  beschikbaar is? Wilt u daarnaast ook een kostenoverzicht voor arbeids- en voorrijkosten? Dan is het Hakvoort Professional Service Plus abonnement iets voor u! Met dit op maat gemaakte abonnement, laat u het onderhoud en de reparaties aan ons over en concentreert u zich volledig op uw eigen kernactiviteiten. U wordt als klant van Hakvoort Professional ‘ontzorgt’. Het Service Plus abonnement is inclusief voorrijkosten en arbeidsloon bij een tussentijdse storing*. Het arbeidsintensieve opmaken van de bedrijfskosten en het controleren hiervan, komt grotendeels voor u te vervallen. Wij bewaken en regelen
de onderhoudsbeurten, reparaties en onderdelenvoorziening. Dankzij een vast bedrag per jaar, zijn alle kosten voor onderhoud en reparaties vooraf bekend; alleen de kosten van materialen worden berekend.

* Buiten kantooruren en zon- en feestdagen gelden de normale tarieven voor arbeidsloon en voorrijdkosten


Zanussi Vaatwasser
Onderhoud is niet alleen goed voor de levensduur van uw Zanussi vaatwasser, maar zal ook de bedrijfszekerheid verhogen. Dit weten wij als geen ander door onze jarenlange ervaring in het repareren en onderhouden van vaatwas apparatuur.

Om het voor u zo makkelijk mogelijk te maken, heeft u de mogelijkheid om een Hakvoort Professional 5 sterren garantie service abonnement af te sluiten. Doordat dit abonnement een looptijd heeft van 3 jaar, bent u voor een vast bedrag per jaar verzekerd van een zo hoog mogelijke bedrijfszekerheid van uw vaatwasser.
Tevens heeft u door het afsluiten van dit garantie service abonnement, 3 jaar geen onkosten voor onderhoud, of voor eventuele noodzakelijke reparaties. Bovendien zal onze servicedienst u jaarlijks bezoeken om een onderhoudsbeurt aan de vaatwasser uit te voeren.

Dit abonnement is inclusief :
Voorrijkosten en arbeidsloon, tijdens servicebezoeken en bij het jaarlijks onderhoud *
Materiaal kosten (excl. schoon- en of vaatwasmiddelen)
1x onderhoud per jaar
24 uurs service door een landelijk netwerk van 34 monteurs

* 1) Voor de Waddeneilanden zijn afwijkende condities van toepassing
2) Buiten kantooruren en zon- en feestdagen gelden de normale tarieven voor arbeidsloon en voorrijdkosten

Controle tijdens onderhoud op :
•    Een correcte technische werking
•    Eventuele lekkages
•    Kalkvorming in de machine / boiler
•    Defecten in de elektrische bedrading
•    Correcte afstelling van zeep en naglansmiddel dosering
•    Correcte afstelling van boiler en waswater temperaturen

Voorwaarden :
•    Het abonnement dient te worden afgesloten bij aanschaf, of uiterlijk binnen 4 weken na aanschaf van de vaatwasser (ingangsdatum = plaatsingsdatum)
•    De looptijd van dit abonnement bedraagt 3 jaar. De abonnementskosten van het tweede en derde jaar, zullen de maand voor het ingaan van het nieuwe abonnementsjaar aan u worden gefactureerd. Het eerste jaar wordt gelijk bij aanschaf berekend.
•    De vaatwasser dient te zijn aangesloten en te worden gebruikt volgens de specificaties
    van de leverancier.
•    Gebruik van vaatwas- en naglansmiddel van Hakvoort Professional is verplicht.
•    Indien de facturen niet voldaan zijn binnen de op de factuur vermelde betalingstermijn,
    vervalt het recht om aanspraak te kunnen maken op de voorwaarden van deze 5 sterren service
•    Alle service en onderhouds werkzaamheden zullen geschieden volgens de service overeenkomst en de Algemene Voorwaarden van Hakvoort Professional BV

Uitgesloten zijn reparaties :
•    Als gevolg van ondeskundig gebruik, of door verkeerde schoon- en vaatwasmiddelen
•    Als gevolg van kalk of andere vervuiling
•    Aan zeepdoseringen van derden, of defecten onstaan door apparatuur van derden
•    Machines zonder ingebouwde waterontharder mogen niet gevuld worden met water waarvan de totale hardheid hoger is dan 5ºdh


Heeft u vragen over onze service- en/of onderhoudsabonnementen? Neemt u dan contact met ons op via het telefoonnummer 0527-635670 of stuur een email aan service@hakpro.nl